8 Temmuz 2008 Salı

Hey! How ya doin???

Slm Arkadaslar. Bugun foto yukleyecektim ama dun makinayi bi arkadasa verdigim icin simdilik sadece bisiler yazayim.

  • Bir haftadir acayip yagmur yagiyo. Col diye geldik yagmura tutulduk... Benim sansimdanmidir artik nedir
  • Bunun disinda Amerikaya baya alistim. Hatta onceden olsa oldukca ilginc gelebilecek seyler artik normal gelmeye basladi :)
  • 3 - 4 gun once gece 1de bir Hummer ile halisaha macina gittik desem inanirmisiniz??? Ewt ilk once bende inanamadim ama aynen ole. Amerikali supervisorumuz 'Libmar'la laf icinde soccer oynariz. Diyince gecenin bir yarisi kapiya dayanip hadi maca gidelim dedi. Bizde 5 eleman hadi hadi diyince ilk defa Hummer a binme sansina sahip oldum. Araba tank gibi. Nys gittigimiz yer bizim halisahalara benziyen fakat ustu kapali sadece futbol oynamak icin yapilmis bi komleksti. Kurallari flnda baya deisik. Iki takim sahaya cikio 5 dakika sureleri var. 5 dakika icinde bir gol atan takim sahada kalio, oteki takim benche gidio. Tac, korner, sliding tacle yok. Bir de top sahanin tavanina degerse penalti oluo. Oldukca garip. Sahaya cikar cikmaz 4 mac ustuste kazandik. Gece 3e kadar oynadik. Son maclarda kaleci oldum ve omzumu sakatladim. Bi haftadir sag kolum oynamio. Nys ayni bu sekilde basket oynanan yerler de varmis. Oralara da gidersem Haber ederim :)

Gozlemlere gelirsek:

  • Adamlar trafikte cok saygililar. Kimse ne kornaya basio ne kurallari cignio. 55 mph i gecmeden sakin sakin suruolar arabalarini.
  • Cok sabirlilar ve hep nazikler. Butun cumleleri Excuse me ile baslayip please ile bitio. Bufede calisirken yarim saat sirada bekleyip alacagi seyin kalmadigini ogrenenlerin sabirlarina hayran kaldim.
  • Yiyecek ve giyecek cok ucuz. Et ve et urunleri acayip ucuz meyve ve sebze baya pahali. Beyaz peynir yok. Levis kotlar 25$mis. Tommy, Lacostta ucuz dilar ama pek ilgimi cekmio acikcasi.
  • Hakkatten ne kadar yagmur flnda yagsa yerler camur olmuo ve caddeler tertemiz. O yuzden bizde evde ayakkabi ile gezmeye basladik.

Nys benden simdilik bu kadar en yakin zamanda fotolari yukleyecegim. Kendinize ii baqin...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

atakcım insanların sabrı ve saygısı çok güzelmiş, sen de örnek al diycem de sen zaten yeterince saygılısın canım benim, keşke senin yerine mehmet gitseydi baya ii olurdu :)
et ucuzmuş diye bol bol et yiyip kilo alma sakın , formunu korumalısın ...
bi de omzuna çok üzüldüm geçmiş olsun canım, gurbet ellerde kendine dikkat et...
yeni fotoları dört gözle bekliyoruuuuz...:)

Energetic_Sloth dedi ki...

Üşendin de mi burayı güncel tutmaya:) boşver zaten facebook'tan daha kolay takip ediliyo;)