21 Ağustos 2008 Perşembe

Platonic...

9. sınıf şuan dersteyiz ve yanımda dünya güzeli bir kiz oturuyor yüzüne bakmaya kıyamıyorum onu ne kadar çok sevdigimi bilmiyor. O benim en yakın arkadaşim benim sadece arkadaşi olarak görüyor nedenini bilmiyorum ama kendimden utaniyorum 10. sınıf evdeydim beni arayip erkek arkadaşiyla tartiştığını.. ve bana ihtiyacı oldugunu söyledi sonra bize geldi bana sıkı sıkı sarılıp agladı şuan dizimde uyuyor ve saclarını okşayıp o gül yüzünü doya doya seyrediyorum ben onu o kadar çok severken o beni sadece arkadaşi olarak görüyor nedenini bilmiyorum ama kendimde cok utaniyorum 11 sınıf mezuniyet balosu 8 sınıftayken birbirimize söz vermiştik lise sonda mezuniyet balosuna gidicez eşimiz olmazsa beraber gidicektik beni aradı ve erkek arkadasinin gelemeyecegini söyledi..ve beraber gidebilirmiyiz diye sordu..kabul ettim ve onu evinden aldım balodaki en güzel kız oydu ve bembeyaz elbisesiyle tıpkı bir melek gibiydi gece boyu dans ettik kollarımdayken hep ayni düşündüm onu çok seviyordum gece sonunda onu evine bıraktım beni yanağımdan öpüp en iyi arkadaşı oldugumu söyledi onu gercekten çok seviyorum ama o beni arkadaşi olarak göröyor ona onu sevdigim nasıl söylerim nedenini bilmiyorum ama kendimden cok utaniyorum.. aradan yıllar geçti..şimdi o canimdan çok sevdiğim meleğimi toprağa veriyorum..özel eşyalarinin arasından kara kaplı bi defter çıkmiş bana verdiler okuyup okumamakta kararsiz kaldım actim ... bu bir günlüktü ve bi sayfasında şöyle yazıyordu..şuan dersteyiz yanımda dünya yakışıklısı bi çocuk oturuyor yüzüne bakmaya doyamıyorum onu ne kadar çok sevdiğim bilmiyor..beni arkadaşı olarak görüyor erkek arkadaşım olduğu yalanını söyleyerek ve sürekli onunla ilgili yalanlar uydurarak yanında olabiliryorum onu canımdan çok sevdiğimi bilmiyor...bana bir kere seni seviyorum deseydi dünya lar benım olurdu ben bu satırları okurken meleğimi çoktan ğömdüler hiçkırıklarımı tutamiyorum gözlerimi mezarından alamıyorum...merak etme sevgilim..bende seni çok seviyorum.. "

PS: Alintidir...

Kalin saglicakla...

1 yorum:

Energetic_Sloth dedi ki...

bak şuna ya... :S