26 Haziran 2008 Perşembe

Gurbet Eller :))

Kusura bakmayin arkadaslar en sonunda public computerlari bos buldum ve yazimi yazip fotolari yukleyebilecegim. Yorum ve maillerle beni yalniz birakmadiginiz icin cok tesekkurler :) Bu arada yeni cep telefonu numaram da "001 (210) 215 6202" Pztsi gunu calismaya basladim. 'Snack Attack' die bi bufe tarzi bi yerde calisiyorum. Oteki arkadaslarla karsilastirinca isimiz cok kolay fakat cok fazla saat calismamiza da izin vermiolar bu yuzden park icinde ikinci bir is aramaya baslayacagim. Gece isleri fln varmis 8 gibi baslayip 2 gibi fln bitiomus bana uyar die dusunuyorum. Nys simdi Amerika gozlemleri ve fotolar ile dewam edeyim...

Amerikaya ayak basarbasmaz...

Detroit havaalanindan Boeing 737 (sanirsam)

Havaalani o kadar buyukki bi basindan bi basina yurumek 20 dakika suruyor. Hatta havaalani binasi icinde calisan bir tramvay sistemi kurmus adamlar.

Ewimin balkonundan bir manzara. Gerci simdi o yesil cimler biraz asindi. Turkler olarak ortaligi halisahaya cevirdik(ler) de ondan. Heryerde turk var a.q

Yine balkondan basket sahasi goruntusu.. Buradan gusel bi sahaymis gibi dursa da pota cok dandik ve kisa... Yinede idare edioz iste.. Bir de spalding top aldim baya gusel... Sadece 15$cik :)

Burasi da benim oda.. (Daginikliktan belli oldugu uzere :)

Iste ben :) Ilk geldigim gunlerde bira + Tv keyfi yaparken. Yalniz Tv kanallari cok boktan. 5 dak program veriolar 15 dak reklam...

Gunduz vakti TVde NBA finalleri ve Budweiser keyfi :) Ah bi de Spurs cikcakti finallere...

Ben ve Asli... Sehir merkezine Downtown ordaki nehire de Riverwalk diolar. Iste downtowndan bi kare.... ;))

San Antonio Alamodan goruntuler... 1700lu yillarda dandirik bi kale icin verilen savasla ilgili bisiler. Binanin icine girerken sapka ile almiolar o kadar onem verilar...

Alamo kalesi. Cok mesur.. Amerikanin en eski binalarindan birisiymis.. Acaip turist cekio.

San Antonio haritasi. Yollar fln o kadar duzenli ki kaybolmak imkansiz kanimca... :)


Riverwalk. Baya gusel. Bi ton bar fln var etrafinda...

Riverwalkta tekne turlari var. Bu da bizim kaptandi. Baktik tekne bu adami bile tasio tamam dedik batmaz :) Bu fotoyu da ozellikle Eren icin cektirdim. Zenci bulamadim daha o kadar iri ama idare edersin artik ;)


Yeni arkadaslarim (sizden ii olmasinlar... ;)

Seaworldden bikac foto. Seaworld'un maskotu orca Shamu.

Flamingolar....

Penguenler... Baya bi haywan var parkta. Kopek baliklari fln da varmis ama daha goremedim. Bi dahaki sefere artik...

Egitim odasi 4 gun boyunca egitim verdiler... Bu amerikalilar islerini acaip onemsiolar.. Managerlar egitimden sonra masalari fln duzeltip ortaligi temizlioar... Bizde olsa salla basi al maasi...

Ilk gittigimizde bizi gezdirirken. Atlantis roller coasteri... Cok super...

Bizim koyun girisi...

Arkadaslarla gece essek ve blof oynadiktan sonra ceza olarak havuza girerken... (Ben papazkactida kaybettim :(


Ayni geceden bi kare daha...

The Great White... Seaworldteki en ii roller coasterlardan birisi. Binerken video da cektim ama boyutu buyuk oldugu icin koyamiorum. Super bisi :D

Hirvatistan maci.. Maclar burada ogle vaktine denk geldigi ve iste oldugum icin otek maclari izleyemedim.

Ismet ve Ben... Calisma kiyafetlerimizle isten sonra servis beklerken... Ah bi de ikinci isi bulsam super olacak...

Iste unlu Shamu... Bu haywan olmasa dukkani kapatirlar. Gosteri baya gusel egitmen ne derse Shamu onu yapio. Hayran kaldim. Donuste bi tanesini afirsam cakarlar mi acaba??? Hamsterlarla kardes kardes yasarlardi :D

Adamlar colun ortasina su parki kurmus yetmemis bir de kocaman gol yapmislar. Bir de deniz havasi vermisler... Plajda top oynayip sonra surf fln yaptiriolar. Bu da ordan bi kare...

Ben, Selo ve Mustang... Super arabalar var yaw. Biras para kazansam da bir tane kiralayip gezsem. Bu arada benzinin yaklasik 4 litresi 3 kusur dolar...

Isi gelistirdik.. Siseler kucuk gelmeye basladi. Walla neredeyse Ankarada ictigimin 3-4 katini icmeye basladim. Demekki neymis "hergun iciom hala alkolik olmadim"

Buranin ficilari da bi teknolojik. Musluguyla fln gelio direk hizmete hazir... Bende bi test edeyim dedim :))


Simdilik bu kadar... Bi daha ne zmn yazabilirim bilmiorum ama arayi bu kadar acmayacagim. Nys hadi ben havuza gidiorum :) Kendinize ii baqin. Beni bol bol ozleyin ;)

4 yorum:

Energetic_Sloth dedi ki...

Ortamını kurmuşun gene hadi bakim. Basketçilerk nası bari orda, biz burda deli gibi oynuyoz ona göre ha:D gerilersen affetmeyiz bak;)

Bi de köpekbalıklarını görürsen bol bol fotoğraf çek ha, hayranıyım biliyon. Orcalar da süper havyanlar a.k, çok şanslısın o açıdan. Ben akşama kadar onları izlerdim yerinde olsam...
Hadi arayı fazla açma, iyi para kazan.. top oynamayı ihmal etme, bi de biraz az iç ulan.. Sonra bi gelecen karaciğer kas yapmış;)

Ufuk Çaylı (#57) dedi ki...

Yazılacakların çoğunu masum zenci yazmış zaten; hak verdim az iç biraz :)

Bu arada biz seni kısmen geniş zannederdik; tamamen ufak tefek kalmışsın kaptanın yanında. Eren de beğendi fotoğrafı ;)

Hayde iyi eğlenceler bakalım. Özletme kendini fazla. Gerçi geri geldiğini iddia ederek çok eğlendik geçen gün ama sen geri gelene kadar fotoğrafsız ve yazısız bırakma bizi :D

Unknown dedi ki...

canım benim tatilde oluğum için geç yazıyorum kusura bakma
iyi haberlerini alıyo olmak çok güzel...
fotoğraflar harika , yine her zamanki gibi çok şanslısın , keyfin süper :)
en kısa zamanda ikinci bi iş bulursun da rahatlarsın biraz :)
kendine çok ii bak , tadını çıkar amerikanın ...
ha bi de içkinin sınırını da kaçırma olur mu :)

AtakNeR ® dedi ki...

Cok saolun arkadaslar. Keyfim ii sayilir. Bu pzts itibariyle gece isine geciorum. Simdiki isime gore baya zor olacak ama umarim daha fazla kazanirim. Yeni yazi yazacaktim ama fotograf makinesinin kablosunu kaybettigim icin biraz daha ertelemis oldum. Fakat bomba haberlerim var bu sefer. Annatsam da inanmazsiniz diip sizleri de biras meraklandirip kacayim. Hadi kendinize ii bakin... :)