15 Haziran 2008 Pazar

Amerikadaki ilk gunler...

Merhaba arkadaslar. Sag salim vardigimi haber vereyim dedim. Oncelikle Amerika yolculugu ve Amerika ile ilgili ilk izlenimlerim:

  • Ucak yolculugu cok yorucu, ekonomi sinifindan almissaniz uc kisi yan yana oturuyor. Eger bi de benim gibi bahtsizsaniz, ortada oturuorsaniz eziyet. Fakat kalkis ve inis oldukca heyecan verici, bulutlarin uzerine cikmak da ayri bi keyif. Yemeklerin tadi bi garip sadece ekmek ve kasar peynir tanidikti. Tatli olarak verilen pudingin tadi bile deisik geldi.
  • Amsterdamda inince can sikintisindan olurum fln diodum ama hic de oyle olmadi. Biras dolastiktan sonra yoruldum bi bankta otururken yan taraftan bi eleman hocam bataga dorduncu olurmusun dedi :) Ben tabi 'madem turksun goster urksun' dierek kabul ettim :))
  • Detroit hava alani acaaip buyuk bi bastan bi basa yurumek bile yaklasik 20 dakika suruyor. O yuzden adamlar havaalani icinde calisan bir tramvay yapmislar.
  • Bu amerikalilar hakkatten bi garip SA ucagi yaklasik iki saat ertelendi dediler. Millet bi ton baaris caaris. 10 dakika sonra birisi gelip ozur mektubu gibi bisi dagitti. Acip bakinca bir sonraki ucus icin 25$lik bi indirim verdiklerini gordum. Bi anda herkes mutlu oldu. Ben saskin tabi....
  • Ucak geciktigi icin 11 gibi olmamiz gereken SanAntonio ya gece 2 gibi vardik. Bu yuzden ucakta tanistigim bi kizla geceyi otelde gecirmek zorunda kaldik :)
  • Konaklama yeri gercekten cok gusel. Tatil koyu tarzinda tasarlanmis, her yer yesil ve temiz. En yakin zamanda fotolarini koyacagim. Evde internet var ama laptop olmadigi icin kullanamiorum. En yakin zamanda bi laptop almak sart. Kocaman bir televizyon ve kablolu yayin benim gibi tembel biri icin mukemmel, ayrica bizim apartmanin yaninda bi basket sahasi da mevcut :)
  • Unlu Wal*Mart a gittim ayni bizim Tansas gibi :) sadece biras buyuk... Gercekten acaip ucuz. Herseyin haziri var aliosun sadece microdalga firina atiosun. 6li pizza aldim 5$ civari bisi. Sabah kahvaltisi icin gevrek 2.5$. 2lt sut 3$. Ve en cok merak edilen: 12li Budweiser 9.76 $ :)) Pringles 1$ :)

Nys bugunluk bu kadar. Bi dahaki sefere resimleri de koymayi planliorum... Ne diim. Dus pesindeyim... Dus pesime :))

5 yorum:

Ufuk Çaylı (#57) dedi ki...

Sonuna kadar tadını çıkart Atakan'ım...

Unknown dedi ki...

atakan keşke seninle birlikte gitmeyi kabul etseydim :)
çok acayip özendim şimdi..
umarım çok güzel bi yaz geçirirsin canım...
bu arada rahat alısıp kaytarma çok çalışman gerek çoooook :)

Energetic_Sloth dedi ki...

Atakan, sağ salim varmış olmana çok sevindik hatta arabalarla konvoya bile çıktık:) Ordaki hayatın bizler için biranın yanında giden en leziz meze oldu:))

Tabiki sana sonuna kadar güveniyoruz, milli maç izler gibi seni izliyoruz ve gurur duyuyoruz:D

Üstümüzde atakner formaları dillerimizde 10.yıl marşı kendimizden geçercesine bağırıyoruz:)

Şimdi diğer meseleye geleyim,

Gidince arıyacam dedin günler oldu gözümüz postacıda, tek bir satır yazmadın gurbet yolu gözlemesi ne zor imiş inanmazsın saçlarımız beyazladı:)

Neyse biz Hasan abiye gidiyoz şimdi, kaldığımız yerden devam önemli olan budweiser ın kaç para olduğu değildir kiminle içildiğidir. Burda Efes kamyoncu hala aynı paraya, zaten 5 den sonra fiyatının çok bi önemi kalmıyo :)) Acele gel, özledik, öperiz...

Eren& Burak

Energetic_Sloth dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Energetic_Sloth dedi ki...

Olum yorum yaz, haber gönder bişeyler yap. Merak ediyoz burda macereları...
Çok güzelse ben de yaz okuluna gtmeyip oraya gelim diyom...